Vrijednosti
Securitas ima tri osnovne vrijednosti: POŠTENJE, SPREMNOST I USLUŽNOST. Oni su vodilja za sve zaposlene tokom izgradnje povjerenja klijenata, kolega i zajednice u kojoj djeluje.
Poštenje
Uposlenik Securitasa treba biti pošten i shodno tome može mu se povjeriti da samostalno obavlja svoje radne dužnosti u prostorijama klijenta u kojima se nalaze vrijedni podaci i predmeti. Poštenje je beskompromisan zahtjev za uposlene i poslovanje Securitasa. Poštenje se takođe odnosi i na to da svako ima pravo otvoreno reći svoje mišljenje, prijaviti neprikladne radnje i ne zadržavati informacije.
Spremnost
Biti profesionalan u našem poslu znači: vidjeti, čuti i napraviti brzu procjenu. Uposlenik Securitasa uvijek je na oprezu i često zapaža ono što drugi ne vide. Spremnost naših uposlenika je neophodna kako bi na vrijeme uočili potencijalne rizike ili štetne događje u prostorijama klijenta.
Uslužnost
Kada je potrebno, uposlenik Securitasa je spreman pružiti pomoć, čak i ako to nije direktno povezano sa njegovim/njenim radnim dužnostima. U cilju uspostavljanja sigurnijeg društva, uposleni Securitasa će pružiti pomoć u neočekivanim situacijama gdje je potrebna intervencija.
Više detalja o Securitasovim vrijednostima i načelima možete naći ovdje.
Ukoliko smatrate da je prekršena neka od temeljnih Securitasovih vrijednosti, ohrabrujemo uposlene da prvo izvijeste svog prvog nadređenog.
Uposleni, ali i klijenti, mogu direktno izvijestiti u Centralni ured Securitasa u Štokholmu putem Integrity line-a.